T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< NOV - 2017 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930
..
...
.


.
 Mami telovadi
 

KAJ JE VADBA MAMI TELOVADI: K uvedbi vadbe za nosečnice ste nas navdihnile  mlade mamice, ki se zavedate kako pomembno je miganje med samim pričakovanjem enega od najlepših trenutkov v vašem življenju,  rojstva vašega otroka. Izvajali bomo prilagojen program pilates vaj s katerim bomo varno krepile celotno telo, ostale telesno aktivne  do poroda in se po njem lažje in hitreje vrnile v  formo.
Vsaka nosečnica se mora o vadbi posvetovati s svojim zdravnikom, ginekologom ali specializiranim strokovnjakom. To je še posebej pomembno za tiste ženske, pri katerih nosečnost morda ne poteka brez zapletov ali tiste, ki imajo že sicer katero od zdravstvenih težav na katero pa morajo opozoriti vaditeljico pred začetkom vadbe!
Vaditeljica je usposobljena za vodenje pilates vadbe kot za vodenje vadbe v času nosečnosti. Usposobljenost za vadbo v času nosečnosti je pridobila preko Društva fizioterapevtov Slovenije, ki edino v Sloveniji izdaja uradna potrdila za vodenje vadbe v tem obdobju.

UČINKI VADBE: z vadbo se izboljša boljše splošno počutje, imamo več energije in boljši spanec, zmanjšajo se bolečine v hrbtu in izboljša se drža zaradi močnejših mišic trupa, močnejše medenično dno in lažji porod, pripravimo se na aktivno vlogo pri porodu, zmanjša se zaskrbljenost nosečnice s pomočjo vizualizacije in meditacije poroda, izboljša se prekrvavitev telesa kar preprečuje zatekanje nog ter gležnjev, izboljša se prebava, hitrejša vrnite v formo po porodu, dobra kontrola in stabilnost telesa ter manj pridobljenih kilogramov med nosečnostjo.

KOMU JE VADBA NAMENJENA: Program je namenjen vsem nosečnicam, ki želijo aktivno preživeti nosečnost, poskrbeti za svoje telo, ga pripraviti na porod ter okrepiti tiste predele telesa, ki so med nosečnostjo ter pri porodu najbolj obremenjeni.

 
Mami telovadi


.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 17 uporabnikov.Stran naložena v: 0,043 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.