T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namFacebookKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov


Seznanjen sem z Izjavo o varstvu osebnih podatkov
Seznanjen sem s Splošnimi pogoji prijave


 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< DEC - 2019 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
..
...
.


ŠOU v Ljubljani
.
 Booty FTP
 
KAJ JE BOOTY FTP: Sedeče in stresno življenje prinaša prekomerno telesno težo, kopičenje maščob v predelu zadnjice, trebuha in nog, slabo počutje in številne druge težave našega telesa. Prav zato je aktiven življenjski slog ključnega pomena. Ena izmed bolj učinkovitih vadb in zagotovo tudi zanimivih je BOOTY FTP vadba, ki zmanjšuje odvečno maščobo, oblikuje »ženske dele telesa« in blaži prej omenjene negativne posledice sedečega življenja. Če ste naveličani klasičnih aerobik in fitnesa je BOOTY FTP najboljša alternativa.  

Trening BOOTY FTP je sestavljen dinamično in upošteva tudi individualne razlike med posamezniki. BOOTY FTP vadba je zagotovo ena izmed oblik funkcionalnega treninga, ki na pester in zelo učinkovit način poskrbi za lepo oblikovano telo (izguba odvečne maščobe, oblikovanje zadnjice, nog in trebuha), hkrati pa poskrbi za razvoj ključnih motoričnih sposobnosti (moč in stabilizacija sklepov, vzdržjivost,…),

POSEBNOSTI:
•    Na trening se prihaja dovolj zgodaj, da se ura lahko točno prične. Kdor zamudi pozdravi trenerja in se priključi treningu.
•    Pred treningom snamemo nakit, ure in druge predmete, ki so nevarni za nas in ostale vadeče.
•    V telovadnico se ne nosi hrane, mobiteli so izključeni. S seboj imamo lahko vodo ali osvežilno pijačo.
•    Medtem ko trener kaže in razlaga tehniko, ga poslušamo in ne klepetamo. Vedno izvajamo le vaje, ki jih pokaže trener.
•    Če moramo zaradi kakršnega koli razloga zapustiti trening, trenerja obvestimo o tem.

UČINKI VADBE:
Trening BOOTY FTP omogoča razvoj lepo oblikovanega telesa (izgorevanje maščobe, toniziranje mišic, oblikovanje zadnjice, nog in trebuha), prav tako pa razvija prav vse motorične sposobnosti. Še zlasti pa omogoča razvoj moči in krepi mišice »ženskih kritičnih delov«. Vpliva tudi pozitivno na zdravje. Poleg tega, da je trening vsestranski, ker je sestavljen iz najrazličnejših vaj in vsebin, tudi pozitivno vpliva na motivacijo za trening (vedno nov izziv, različnost treningov, različni vadbeni pripomočki). Sicer pa tovrstni trening razvija tudi sposobnost razumevanja in sodelovanja z drugimi, krepi samozavest in samopodobo, spodbuja k vztrajnosti in disciplini. Omogoča pa tudi spoznavanje novih ljudi s podobnimi interesi in druženje.

KOMU JE VADBA NAMENJENA: Ženskam, ki si želijo lepo oblikovano postavo (oblikovanje zadnjice, nog in trebuha) ter izboljšati splošno telesno pripravo na zanimiv in zelo učinkovit način. Vadba je primerna tako za dobro trenirane kot tudi za tiste s slabšo telesno pripravo.
 
Booty FTP
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 27 uporabnikov.Stran naložena v: 0,045 s.
.
.