T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< SEP - 2019 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
      01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30
..
...
.


ŠOU v Ljubljani
.
 FIT boks - Začetni tečaj FIT BOKSA
.
Na začetnem tečaju FIT BOKSA kandidati in kandidatke pridobite osnovno teoretično in praktično znanje v boksu in splošni fizični pripravi
•    osnovno držo (gard)
•    osnovne ročne udarce (direkt, kroše, aperkat)
•    osnovne vaje s kolebnico
•    osnovne udarce na boksarskih vrečah
•    osnovne vaje za raztezanje telesa
•    osnovne vaje za krepitev telesa z lastno težo
•    osnovne vaje za krepitev telesa z raznimi rekviziti (medicinske, battle rope, kettlebeli..)

ZGRADBA URE: Uvodni del ure je namenjen ogrevanju celotnega telesa; teku, dinamičnem ogrevanju. V glavnem delu treninga izvajamo več načinov treninga. Posvetimo se osnovni tehniki boksa, ki jo izvajamo v parih ali na boksarskih vrečah. Zatem se lotimo raznih vaj za krepitv telesa s svojo težo, v vaje vključujemo tudi razne rekvizite (medicinke, uteži, vrvi, TRX...). Drugi način treninga je trening po postajah, vsaka runda je dolga določen časovni interval in v tem intervalu izvajamo vaje na eni postaji.

PRIPOMOČKI PRI VADBI: Vadba se izvaja v parih ali posamično. Uporablja se razne boksarske in športne rekvizite - boksarske vreče, medicinke, elastike, TRX, batle rope, itd...

OBVEZNA OPREMA: boksarske rokavice, udobna športna oblačila (kratka majica, kratke hlače ali spodnji del trenerke, športna obutev.

PRIPOROČLJIVA OPREMA: plastenka z pijačo, brisača, kolebnica
.
.
...
.
.Obseg (vaje)21.
.
.
.Težavnostna stopnja3LEGENDA INTENZIVNOSTI

5 zelo visoka intenzivnost (nad 90% FSUmax)
4 visoka intenzivnost (med 85 in 90% FSUmax)
3 srednja intenzivnost (med 75 in 85% FSUmax)
2 nizka intenzivnost (med 60 in 75% FSUmax)
1 zelo nizka intenzivnost (pod 60% FSUmax)

Območje nizke intenzivnosti je aerobno območje z največjim izkoristkom maščob, območje srednje intenzivnosti pa območje z največjim učinkom na srčno-žilni sistem.
.
.
.
.Načini plačilaGotovina, BA kartica, Maestro/MasterCard/Visa, Pla?ilo na TRR.
.
...
.
.
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 30 uporabnikov.Stran naložena v: 0,022 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.