T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< APR - 2017 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
..
...
.


.
 Mini trampolini FIT & FUN
 
KAJ JE VADBA MINI TRAMPOLINI FIT & FUN: Odbojna vadba na mini trampolinu je dinamičen in energičen trening, ki se izvaja ob poskočni moderni glasbi. Osnova je kombinacija hitrih in počasnih skokov, variacij klasičnih korakov in dinamičnih šprintov, ki krepijo kondicijo in telesno vzdržljivost. Je rekreativni trening ob lahki do srednje zahtevni koreografiji, srednje intenzivnosti. Skozi vadbo se razvijajo psihofizične sposobnosti, kot so motorika in propriocepcija, saj je ob odbojni podlagi potrebno stalno vzdrževanje ravnotežja. Ob skakanju se aktivirajo vse mišice v telesu, spodbudi se cirkulacija in obtok limfe ter s tem odstranjevanje strupov iz telesa. Poleg tega odbojna podlaga blaži prenos udarca na sklepe in omogoča varno in prijetno vadbo ter manjše tveganje poškodb. Hkrati je zelo zabavna in raznolika, saj je ob samem skakanju možna uporaba dodatnih rekvizitov. Vaje za krepitev mišičnih skupin izvajamo z lastno težo, vaje za ravnotežje pa ob statični in dinamični stabilizaciji telesa. Koncept  vadbe je preizkušen s strani zdravstvenih strokovnjakov, fizioterapevtov in športnih vaditeljev. Vadba se izvaja pod nadzorom vaditelja, udeleženci se seznanijo s tem, kakšna je pravilna drža telesa, dihanje in samo izvajanje skokov.

POSEBNOSTI: Na trening se prihaja dovolj zgodaj, da se ura lahko točno prične. Vsak si pripravi svoj trampolin in ga postavi na izbrano mesto. Vadba se izvaja na trampolinu premera 100cm, brez stabilizacijskih držal. Vadba na trampolinu poteka brez športne obutve, saj nam omogoča boljši občutek stika s podlago ter s tem boljo stabilizacijo in ravnotežje. Potrebno je spremljanje razlage o pravilni drži telesa, dihanju in samem izvajanju skokov ter vaj in upoštevanje navodil vaditeljice.
S seboj imamo vodo ali osvežilno pijačo, ki jo pijemo med pavzami in skrbimo za potreben vnos tekočin med vadbo. Ob morebitnih individualnih vprašanjih o vadbi se obrni na vaditeljico, s katero se lahko posvetuješ kadarkoli.

UČINKI VADBE:
  Izboljšamo telesno počutje, kondicijo in vitalnost. Izboljšamo ravnotežje in koordinacijo ter občutek za ritem. Okrepimo svoje mišice, gradimo vzdržljivost in oblikujemo svoje telo ter hkrati izboljšamo svojo aerobno kapaciteto. Gradim samozavest in zmanjšujemo negativne učinke stresa ter ohranjam otroka v sebi.

KOMU JE VADBA NAMENJENA: Vadba je namenjena prav vsem, tako moškim kot ženskam, ter vsem starostnim skupinam. Namenjena je vsem, ki želijo izboljšati kondicijo, povečati vitalnost in energijo, oblikovati telo, izboljšati telesno držo in okrepiti mišice. Primerna je tako za rekreativce kot za profesionalne športnike, ki se želijo gibati na zdrav način, brez strahu pred poškodbami. Ker je vadba sklepom prijazna, je namenjena tudi tistim, ki imajo težave s koleni, gležnji ali hrbtenico, saj ti zaradi mehke podlage prav nič ne trpijo.
 
 
Mini trampolini FIT & FUN termini in cena
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 7 uporabnikov.Stran naložena v: 0,071 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.