T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namFacebookKontakt
Logo
.
.
.
 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< OKT - 2024 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
..
...
.


ŠOU v Ljubljani
.
 Funkcionalna vadba
 
KAJ JE FUNKCIONALNA VADBA Funkcionalna vadba je vrsta vadbe, ki temelji na naravnih gibih, s katerimi izboljšujemo celotno telesno zmogljivost in pripravo na vsakodnevne izzive. Osredotoča se na gibalne vzorce, kot so počepi, potiski, vlečenja, dvigi in rotacije, ki jih redno uporabljamo pri vsakodnevnih opravilih.

Cilj funkcionalne vadbe je izboljšanje moči, gibljivosti, ravnotežja in koordinacije, kar pripomore k lažjemu opravljanju vsakodnevnih nalog ter boljšim rezultatom pri športnih dejavnostih. 

Pri vadbi udeleženke in udeleženci pridobijo osnovno teoretično in praktično znanje vaje za izboljševanje moči, gibljivosti, ravnotežja in koordinacije, s poudarkom na aktivnosti prilagojeni lastnim sposobnostim in postopnosti treninga:
 · Vadba za osnove gibanja in stabilizacijo
· Vadba za moč in vzdržljivost
· Vadba za mobilnost in gibljivost
· Vadba za kardio in kurjenje maščob
· Vadba za dinamično moč in eksplozivnost
· Vadba za celostni razvoj in vzdrževanje

UČINKI VADBE: Izboljšanje srčno-žilnega zdravja, krepitev mišic in kosti, izguba telesne teže in ohranjanje zdrave telesne teže, izboljšanje duševnega znanja, krepitev imunskega sistema, zmanjšanje stresa, izboljšanje samopodobe in samozavesti, družabnost. 

KOMU JE VADBA NAMENJENA: Namenjena vsem, ne glede na starost ali fizično pripravljenost, saj se lahko prilagodi različnim stopnjam zmogljivosti – primerna je tako za začetnike kot za športnike, ki želijo izboljšati svojo telesno pripravljenost in gibalne sposobnosti za vsakdanje življenje ali športne aktivnosti.
 
Funkcionalna vadba termini in cena
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 51 uporabnikov.Stran naložena v: 0,004 s.
.
.