T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< JUL - 2017 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
..
...
.


.
 Funkcionalna telesna priprava
 
KAJ JE FUNKCIONALNA TELESNA PRIPRAVA: V današnjem času človek zaradi življenjskega stila vedno bolj zanemarja gibanje. Posledično prihaja do težav z držo, telesno težo, sklepi, srčno-žilnim sistemom in vsemi drugimi organi našega telesa. Prav tako pomanjkanje gibanja negativno vpliva na psihosocialni nivo človeka (depresije, pomanjkanje volje in energije, nedružabnost…). Tako je smiselno v svoj vsakdan vključiti tudi vadbo funkcionalne telesne priprave, saj se človek v dobri fizični kondiciji lažje spopada z vsakodnevnimi težavami današnjega življenja.  Trening funkcionalne telesne priprave je sestavljen dinamično in v grobem upošteva individualne razlike med posamezniki. Izraz funkcionalno v smislu telesne priprave predstavlja vadbo, ki je zelo raznolika in se najbolj približa naravnemu in uporabnemu gibanju človeka (ne gre za izoliran trening določenih mišičnih skupin, kar je bistvena razlika s fitnesom). Pri tem se uporablja različne rekvizite, različna gibanja in lastno telo.   Trening je preko celega leta načrtovan progresivno (vsebina vadbe, količina vadbe, intenzivnost vadbe…). To pomeni, da se na začetku leta izbira lažje vaje tako z vidika fizične obremenitve kot tudi z vidika učenja gibanja, nato pa se sistematično in progresivno (postopoma) stvari dviguje na višji nivo. Pri tem se upošteva tudi individualne razlike in omejitve posameznikov. Vadba bo vadečim zagotovo pripomogla k boljši splošni telesni pripravi, popolnejši postavi in boljšemu počutju, ob koncu leta pa bodo vsi vadeči tudi z vidika kvalitete gibanja napredovali.   

UČINKI VADBE: Trening telesne priprave je aerobno-anaerobne narave. To pomeni, da je načrtovan tako, da vsebuje daljše obremenitve nizke oz. srednje intenzivnosti, vsebuje pa tudi krajše obremenitve visoke in zelo visoke intenzivnosti, ki se kombinira z nizko intenzivnostjo. Predvsem je potrebno vedeti, da vsak dela po svojih zmožnostih in ne pretirava (slabše pripravljeni bodo večino vaj izvajali v nizki in srednji intenzivnosti, bolj pripravljeni pa bodo večkrat posegali v največje obremenitve). Tako vadba s tega vidika vpliva na razvoj kardiovaskularnih sistemov kot tudi na izgorevanje maščob. Prav tako trening funkcionalne telesne priprave vpliva na razvoj vseh motoričnih sposobnosti (moč, koordinacija, gibljivost, hitrost, ravnotežje…), hkrati pa vpliva tudi na lepo oblikovano telo in zdravje. Poleg tega, da je trening vsestranski, ker je sestavljen iz najrazličnejših vaj in vsebin, tudi pozitivno vpliva na motivacijo za trening (vedno nov izziv, različnost treningov). Tovrstni trening razvija tudi sposobnost razumevanja in sodelovanja z drugimi, krepi samozavest in samopodobo, spodbuja k vztrajnosti in disciplini. Omogoča pa tudi spoznavanje novih ljudi s podobnimi interesi in druženje.

KOMU JE VADBA NAMENJENA: Vsem ki si želijo izboljšati splošno telesno pripravo na zanimiv in zelo učinkovit način, pri tem pa se naučiti tudi nova gibanja, poskrbeti za svoje zdravje in lepo postavo. Vadba je primerna tako za dobro trenirane kot tudi za tiste z nekoliko slabšo telesno pripravo.
 
Funkcionalna telesna priprava
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 24 uporabnikov.Stran naložena v: 0,018 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.