T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< MAJ - 2017 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031
..
...
.


.
 Funkcionalna telesna priprava - Funkcionalna telesna priprava
.
ZGRADBA URE: Trening telesne priprave je sestavljen iz 3 delov (uvajalni, glavni in zaključni del). V uvajalnem delu se ogrejemo z dinamičnim gibanjem (tek, gibanja na mestu…), nato sledi poudarek na sklopu gimnastičnih vaj (poleg krepilnih vaj v smislu ogrevanja, naredimo poudarek na razteznih vajah, tudi v parih). Prehod v glavni del se izvede z nekoliko bolj intenzivnim gibanjem, ki obremeni srčno-žilni sistem (različne intenzivnejše vaje v parih, poligoni, teki, gimnastični elementi …). V glavnem delu, ki traja do 40 minut, se poizkuša dosegati različne cilje: razvoj koordinacije, hitrosti, moči, ravnotežja … To se poizkuša dosegati z najrazličnejšimi oblikami vadbe (krožna, v serijah …) in z različnimi sredstvi (rekviziti, različna gibanja, vaje z lastnim telesom). V zaključnem delu, ki traja do 10 minut se izvaja raztezanje in sprostilne vaje, vaje propriorecepcije, stabilizacije … 

POSEBNOSTI: Na trening se prihaja dovolj zgodaj, da se ura lahko točno prične; kdor zamudi pozdravi trenerja in se priključi treningu; pred treningom snamemo nakit, ure in druge predmete, ki so nevarni za nas in ostale vadeče; v telovadnico se ne nosi hrane, mobiteli so izključeni; s seboj imamo lahko vodo ali osvežilno pijačo; medtem ko trener kaže in razlaga tehniko, ga poslušamo in ne klepetamo; vedno izvajamo le vaje, ki jih pokaže trener; če moramo zaradi kakršnega koli razloga zapustiti trening, trenerja prosimo za dovoljenje.

PRIPOMOČKI PRI VADBI: blazine, švedsko skrinjo, medicinke, stožce, koordinacijsko lestev, kolebnice, razližne žoge, uteži, flowin in še mnoge druge pripomočke

OBVEZNA OPREMA: športni copati, športna oblačila (krata majica, kratke hlače)

PRIPOROČLJIVA OPREMA: pijača, brisača, trenirka z dolgimi rokavi 
.
.
...
.
.Obseg (vaje)12.
.
.
.Težavnostna stopnja3LEGENDA INTENZIVNOSTI

5 zelo visoka intenzivnost (nad 90% FSUmax)
4 visoka intenzivnost (med 85 in 90% FSUmax)
3 srednja intenzivnost (med 75 in 85% FSUmax)
2 nizka intenzivnost (med 60 in 75% FSUmax)
1 zelo nizka intenzivnost (pod 60% FSUmax)

Območje nizke intenzivnosti je aerobno območje z največjim izkoristkom maščob, območje srednje intenzivnosti pa območje z največjim učinkom na srčno-žilni sistem.
.
.
.
.Načini plačilaGotovina, BA kartica, Maestro/MasterCard/Visa, Pla?ilo na TRR.
.
...
.
.
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 11 uporabnikov.Stran naložena v: 0,076 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.