T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< NOV - 2018 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
   01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
2627282930
..
...
.


ŠOU v Ljubljani
.
 Open gym
 

KAJ JE OPEN GYM: Open gym je princip treninga, ki vam omogoča, da trenirate samostojno. Pomembna prednost open gyma pa je, da je vedno v dvorani napisan trening, ki ga lahko izvajate, lahko pa imate popolnoma svoj trening. Napisan trening se mesečno spreminja in stopnjuje in je napisan v dveh težavnostnih nivojih (lažji trening in težji trening). Vedno je v času open gyma prisoten tudi trener, ki je na voljo za vprašanja in pomoč. Še ena pomembna prednost open gym sistema je, da niste vezani na točno določeno uro ali dan za trening. Ampak lahko opravite trening kadarkoli je na urniku open gym. Open gym  sicer poteka v času, ko v centru ne potekajo skupinske vadbe ali osebni treningi. Pri treningu so vam na razpolago proste uteži, kettlebelli, trx-i, žoge, boksarske vreče, kolebnice, elastike…

 

Trening v open gymu je napisan v dveh težavnostnih nivojih (lažji in težji). Sami se odločite katerega boste izvajali, lahko pa izvajate popolnoma svoj trening. Napisan trening se tedensko stopnjuje in prilagaja in se ga vsak mesec spreminja. Tako so učinki treninga kar največji. Vaje so sestavljene tako, da vedno delujete na oblikovanje telesa (izguba maščobe, krepitev mišic), hkrati pa razvijate tako moč kot vzdržljivost. Vaje so zelo raznolike, uporablja se različne pripomočke in tudi lastno telo. Na open gymu vam zagotovo ne bo dolgčas, trening bo zabaven, rezultati optimalni, poleg tega pa boste lahko vedno našli čas za trening, saj je open gym na urniku vsak dan po več ur.

POSEBNOSTI:

- Pred treningom snamemo nakit, ure in druge predmete, ki so nevarni za nas in ostale vadeče.

- V dvorani je trener, ki razloži vaje napisanega treninga in  je vedno na voljo za pomoč.

- Trenirate samostojno in sami odgovarjate za svoje zdravje in poškodbe, saj ne gre za vodeno vadbo.

- V telovadnico se ne nosi hrane, mobiteli so izključeni. S seboj imamo lahko vodo ali osvežilno pijačo.


UČINKI VADBE:
Lahko izvajate popolnoma svoj trening in pri tem so vam na voljo vsi rekviziti v dvorani. Tako, da je učinek treninga lahko tak kot si sami želite. Sicer pa napisan mesečni trening, ki ga lahko izvajate vpliva na oblikovanje postave (izgorevanje maščob in krepitev mišic) ter vpliva na razvoj moči, stabilizacije telesa in vzdržljivosti. Poleg tega, da je trening vsestranski, ker je sestavljen iz najrazličnejših vaj in vsebin, tudi pozitivno vpliva na motivacijo za trening (vedno nov izziv, različnost treningov). Sicer pa tovrstni trening razvija tudi samozavest in samopodobo, spodbuja k vztrajnosti in disciplini. Omogoča pa tudi spoznavanje novih ljudi s podobnimi interesi in druženje.

 

KOMU JE VADBA NAMENJENA: Vsem ki si želijo izboljšati splošno telesno pripravo na zanimiv in zelo učinkovit način, pri tem pa se naučiti tudi nova gibanja, poskrbeti za svoje zdravje, lepo postavo in druženje. Vadba je primerna tako za dobro trenirane kot tudi za tiste z nekoliko slabšo telesno pripravo.

 
Open gym treningi - 1 mesečna karta neomejeno
Open gym treningi - 3 mesečna karta neomejeno
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 43 uporabnikov.Stran naložena v: 0,051 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.