T: 01 43 80 255 / 031 390 349 Piši namKontakt
Logo
.
.
.
 E-športni
 informator
 
Želim prejemati novosti in zanimivosti iz ponudbe ŠOU športa enkrat tedensko na svoj e-naslov




Spoštujemo vašo zasebnost

 Iskalnik
..
.
..
.....
.....

.
<< MAJ - 2019 >>
...
..
PONTORSREČETPETSOBNED
  0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
..
...
.


ŠOU v Ljubljani
.
 TRX-i - TRX-i vadba
.

Trening TRX-i je anaerobno-aerobne narave. To pomeni, da je načrtovan tako, da vsebuje daljše obremenitve nizke oz. srednje intenzivnosti, vsebuje pa tudi krajše obremenitve visoke in zelo visoke intenzivnosti, ki se kombinira z nizko intenzivnostjo. Večina treninga poteka v intervalih in v serijah. Predvsem je potrebno vedeti, da vsak dela po svojih zmožnostih in TRX pripomoček nam omogoča prav individualno prilagoditev zahtevnosti vaje (slabše pripravljen bo večino vaj izvajal v nizki in srednji intenzivnosti, bolj pripravljen pa bo večkrat posegal v največje obremenitve). Tako vadba s tega vidika vpliva na razvoj kardiovaskularnih sistemov kot tudi na izgorevanje maščob, hkrati pa razvijamo moč in stabilizacijo.

ZGRADBA URE:
Trening TRX-i je sestavljen iz 3 delov (uvajalni, glavni in zaključni del):

V uvajalnem delu se ogrejemo z dinamičnimi gibanji, nato sledi poudarek na sklopu gimnastičnih vaj (poleg krepilnih vaj v smislu ogrevanja, naredimo tudi raztezne vaje).

Prehod v glavni del se izvede z nekoliko bolj intenzivnim gibanjem, ki obremeni srčno-žilni sistem. Vaje se že lahko izvaja s TRXom.

V glavnem delu, ki traja 40min, se poskuša dosegati različne cilje: razvoj vzdržljivosti, moči, ravnotežja… Prav tako poskušamo vplivati na izgorevanje maščobe in oblikovanje postave. To se poskuša dosegati z najrazličnejšimi oblikami vadbe (krožna, v serijah, triple sistem, tabata, intervalne metode…).

V zaključnem delu, ki traja do 5-10min se izvaja raztezanje in sprostilne vaje.

 

PRIPOMOČKI PRI VADBI: pri vadbi se uporablja TRX in druge pripomočke.

 

OBVEZNA OPREMA: vadeči naj vadbo  obiskujejo v čistih športnih copatih, športnih oblačilih (krata majica, kratke hlače). Obvezna je tudi brisača.

 

PRIPOROČLJIVA OPREMA: pijača, trenirka z dolgimi rokavi

.
.
...
.
.Obseg (vaje)12.
.
...
.
.
Termin 4. 3. 2019
Termin 1. 4. 2019
.
.
 

POVEZAVE.PRIJAVI SE.SPLOŠNI POGOJI
.
Copyright: (C) ŠOU šport | 2003-2013 | Vse pravice pridržaneIzdelava strani: iLab d.o.o. 2007
Trenutno na strani: 27 uporabnikov.Stran naložena v: 0,064 s.
Nastavitve piškotkov. 
.
.